X

Ta strona korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka) w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie zmieniając ustawienia w swojej przeglądarce. Dowiedz się więcej

Zbuduj własnego chatbota - praktyczne warsztaty Oracle

ProducentProducentProducent

Zbuduj własnego chatbota - praktyczne warsztaty Oracle

Drodzy Partnerzy!

zapraszamy na najnowszą odsłonę warsztatów pośwęconych tematyce chatbotów.

Przygotowaliśmy typowo praktyczne spotkanie aby jak najlepiej przedstawić rozwiązanie.

 

Poniżej opis zagadnienia:

Cyfrowa transformacja dała początek nowemu typowi przedsiębiorstwa, które jest bardziej elastyczne niż jego konkurenci i w związku z tym bardziej zdolne do tworzenia nowych i innowacyjnych usług, ściśle dopasowanych do rzeczywistych potrzeb klientów. Przedsiębiorstwa te prowadzą operacje wewnętrzne i dynamicznie reagują na potrzeby klientów oraz są w stanie wykorzystywać wszystkie swoje zasoby w czasie rzeczywistym, aby zapewniać klientom, pracownikom i partnerom maksymalne korzyści. Firmy o ugruntowanej pozycji, przyzwyczajone do wolniejszego tempa zmian, muszą obecnie zrozumieć, w jaki sposób mogą przeprowadzić cyfrową transformację w swoim przedsiębiorstwie — co może się wydawać skomplikowane i zniechęcające. Jeśli jednak przyjrzymy się podstawom, to staje się jasne, że cyfrowa transformacja jest w dużym stopniu oparta na stosunkowo prostej zasadzie, którą są w stanie wprowadzić w życie wszystkie przedsiębiorstwa: mianowicie na umożliwianiu lepszych interakcji biznesowych poprzez łączenie ludzi, miejsc i rzeczy.

Usługa Asystenta Cyfrowego Oracle to najnowsze ogniwo sztucznej inteligencji. Dzięki tej technologii pracownicy mogą korzystać z jednego kompleksowego asystenta cyfrowego, którego można przeszkolić w zakresie kompetencji dotyczących wielu aplikacji, takich jak HR, ERP, CRM i CX. Wykorzystując sztuczną inteligencję, asystent cyfrowy Oracle rozumie kontekst, odczytuje intencje oraz identyfikuje wzorce zachowań użytkowników i uczy się ich w celu proaktywnego automatyzowania rutynowych zadań – takich jak zatwierdzanie wydatków czy zmiana terminu spotkań - w imieniu użytkownika.

Podczas spotkania opowiemy m. in. o ewolucji czatbotów, pokażemy z jakimi środowiskami integrują się te rozwiązania oraz jakie benefity daje nam integracja naszych systemów z cyfrowym asystentem. Dla uczestników przewidziano ciekawe ćwiczenia, wprowadzające w tematykę projektowania czatbotów.

Prosimy o zabranie ze soba własnych laptopów.

 

Zarejestruj się!


Wydrukuj

Agenda


Agenda:

10:30 – 11:00 Wprowadzenie w tematykę: Chatboty a Oracle Digital Assistant

11:00 – 11:30 Na co zwrócić uwagę podczas wdrożeń Botów - 10 skutecznych wskazówek

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

Praktyczne ćwiczenia:

11:45 – 12:30 Budowa pierwszego Bota

12:30 - 13:00 Obiad

13:00 – 13:45 Jak używać zmiennych CompositeBag

13:45 – 14:15 Analiza konwersacji

14:15 – 14:45 Integracja z Facebookiem

14:45 – 15:30 Obsługa wielu języków

Prelegenci


Tomasz Witos - Oracle

Bogusław Porada - Arrow ECS

Osoby kontaktowe

Bogusław Porada

Bogusław Porada

Field Application Engineer

Boguslaw.Porada@arrow.com

Telefon: +48 12 616 43 31